Amint azt már az oldal kinézetéből észrevehetted, ez egy szerepjátékról szóló hely. De nem akármilyen. Elátkozott, kárhozott lelkek bőrébe bújva járhatod Mordäcrya démonjárta tájait. Fekete mágiával rendelkező lényekkel indulhatsz útra, hogy újra régi testedben és világodban élhess tovább. De hogy is van ez? Lásd lejjebb!
Ha elolvastad az előtörténetet, akkor tudhatod, hogy élőholt, kárhozatlények bőrébe bújva kell barangolnod Mordäcrya földjén, hogy egyénileg vagy csapatosan felleljétek a démonokat és szörnyeket, melyek földeiteket szennyezik és pusztítják. Ilyen lényeteket itt is igényelhetsz vagy alkothatsz magadnak egy saját élőholt lényt. De vigyázz, az oldalon található, meglévő lények már a birodalom lakói, így adatain és személyiségén nem változtathatsz! Ha viszont egy saját lénnyel szeretnél részt venni a kalandozásban, akkor a következőkre kell ügyelned:
- Kép.
Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy élőholt, kárhozott lelkeket várunk a játékba, így ügyelj arra, hogy illjen a témához!
- Adatok.
A kép kiválasztása után meg kell adnod választott lényed:
1. nevét,
2. nemét, faját,
3. elemét (ugye ez most még a Sötétség/Káosz/Árny/Szellem, stb.), ha gondolod, lényed eredeti elemét is megadhatod, ami átalakulása előtt volt neki,
4. jellemét, ezen belül lehet pozitív és negatív tulajdonságait,
5. életkorát (nem kötelező),
6. valamint élőhelyét.
- Tulajdonságpontok.
Minden kalandozni vágyó lény kap 12-12 pontot, melyeket a következő tulajdonságokra oszthatnak szét:
1. Erő
2. Mana erő (mágiaerő)
3. Támadóerő
4. Bölcsesség
Ha ezekkel megvagy, akkor már csak el kell küldened a kész lényt a navarose1987@gmail.com – ra, és már indulhat is a kalandozás.
A kalandozás során rengeteg pontra, tárgyra és képességre tehetsz szert. Pontokat akkor kapsz, ha fejlődsz, (szintet lépsz), bölcsen cselekszel, vagy új dolgokat tanulsz meg és sajátítasz el. Képességekre úgy tehetsz szert, ha felkeresed a Bölcsek Barlangját. Ez egy eldugott hely, ahol a legvénebb és legtapasztaltabb lények élnek, és némi csekély ajándék fejében új technikákra és képességekre tanítanak meg. De figyelem, csak akkor tanulhatsz meg új dolgokat, megvan a hozzá szükséges pontmennyiség, mivel minden tanulmány egy bizonyos pont átlépése után sajátítható el!
FIGYELEM! ÚJDONSÁG: A szavazás kiírása mellett úgy döntöttünk, hogy a kalandozásnak két fajtája is lesz - dupla kalandmódszer, dupla annyi játék ^^. Az egyik kalandozási forma egy fórumon lesz. Itt lényed élőhelyén barangolhatsz, járhatod be a tájat és találkozhatsz a többi lénnyel. A birodalmakon belül lesznek kisebb tájegységek, melyeknek mindegyikéhez lesz egy kis ismertető. Ha szeretnél itt egy kicsit magad kalandozni, akkor írj a "Barangolni szeretnék" menüpont alá. Írd be oda lényed nevét, mi pedig készítünk egy kis ikont, amit a hozzászólásaidhoz kell csatolnod, hogy mindenki tudja, ki is cselekszik. Csak arra figyelj, hogy egyszerre csak egy helyen legyél; ugrálj ide-oda a tájak között, mert rettenetes kavarodások lehetnek belőle. Ha más helyre szeretnél menni, akkor előző tájegységed utolsó hozzászólásánál írd a végére, hogy melyik tájegységen folytatod az utad.
A kalandozás másik formája az egyéni, testreszabott kalandozás. Úgy gondoltuk, mindenkinek megcsináljuk ezt a kalandmodult. Ha szeretnél több tapasztalat- és tulajdonságpontot, Fénypontot, vagy netán értékeket gyűjteni, itt megteheted. A fórumos kalandon nem igen van lehetőség pontokat gyűjteni, így a leggyorsabb módja ennek a személyre szóló kaland. Ezt bármikor kezdheted és bármikor folytathatod, nem muszáj folyamatosan írni, csak ha szeretnél akár pont, akár tárgyjutalmat. Ha itt szeretnél kalandozni, azt is a "Barangolni szeretnék" pont alatt kell bejelentened, de vigyázz, itt azt kell írnod, hogy személyes kalandra vállalkozol!
És még egyszer figyelem ^^ : hogy mindenki szabadon és önfeledten kalandozhasson, a lények száma korlátlan! Csak arra ügyeljetek, hogy annyit tartsatok, amennyivel képesek vagytok kanadozni!
Utad során előfordulhat, hogy hozzád hasonló társaiddal találkozol össze, akik ugyanazért a célért küzdenek, mint te. Ha sikerül maga köré szedni néhány kalandort, csapatot is alakíthattok. Fontos, hogy a csapatnak mindig legyen egy vezetője, aki kordában tartja a tagokat és dönt a vitás kérdésekben. De ha netán valaki más is vágyik a csapatvezető posztjára, egy kisebb párbajban összemérhetik erejüket. Ha csapatot szeretnél alakítani, feltétlenül add meg:
- a csapata nevét,
- a vezér nevét
- alapító tagjainak nevét,
- célkitűzéseit,
- esetleg a belépéshez szükséges feltételeket
Később, ha több csapat is lesz, lehet tartani közöttük párbajokat, mérkőzéseket, melyeken sokkal több pontot és sokkal nagyobb jutalmakat is lehet kapni.
Ahogy telik az idő a játékban, személyiséged úgy változik. Ez a változás lehet pozitív és lehet negatív. Ha jót cselekszel, vagy bölcsen döntesz, Fénypontokat kapsz, mellyel egyre közelebb kerülsz ahhoz, hogy visszanyerd régi tested és lelked, valamint hogy megküzdj a szabadságodért. Ám ha meggondolatlanul, önző módon kisajátítasz magadnak mindent, Sötétségpontokat kapsz, melyekkel tulajdonságpontjaid is csökkenhetnek és a várva várt átalakulás iramát is jelentősen lassíthatja. Mikor eléred az általad teljesíthető legtöbb Fénypontot, visszakaphatod régi tested és életed. Ekkor egy újabb képet kell majd választanod lényednek. Kérlek, ebben törekedj a hasonlóságra!
Nagyjából ennyi lenne, amit tudnotok kell. Ha netán valamit nem értetek, vagy hiányoltok valamit és kérdésetek lenne, írjatok nekem, vagy a Kérdésem van! pont alá is írhattok.
A kalandozáshoz jó szórakozást és sok szerencsét kívánunk! |